House Stark House Lannister House Targaryen House Baratheon House Greyjoy House Arryn House Tully House Tyrell House Martell House Bolton

Μάθετε τα μυστικά πίσω από την κινηματογράφηση του «Game of Thrones»


Όπως οι τηλεοπτικές εκπομπές αυξάνονται σε δημοτικότητα και πολυπλοκότητα, το ίδιο κάνουν και οι τεχνικές πτυχές τους.

Η 6η σεζόν του Game of Thrones, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στις 24 Απριλίου, έχει μια ομάδα που συντονίζει διάφορα τεχνικά ζητήματα. Οι αποφάσεις τους σχετικά με το πώς να παρουσιάσουν το φωτισμό σε μια σκηνή μπορεί να κάνει τη διαφορά στο πόσο πειστικό μας παρουσιάζεται το Westeros.

Δύο από τους τεχνικούς της σειράς, ο Jonathan Freeman και ο Fabian Wagner, συζήτησαν για τα μυστικά του Game of Thrones όταν γίνεται η κινηματογράφηση.

Film vs. digital

Στις αρχικές συζητήσεις της παραγωγής, η σειρά επρόκειτο να γυριστεί σαν ταινία. Αυτή η ιδέα εγκαταλείφθηκε, λόγω ότι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ALEXA.

Πάρα πολλά κεριά

Επειδή το Westeros είναι ένας κόσμος χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, ο φωτισμός των εσωτερικών χώρων μπορεί να αποδειχθεί δύσκολος για να φανεί αληθινός. Στην πρώτη σεζόν της σειράς, οι κινηματογραφιστές χρησιμοποιούσαν κατά κύριο λόγο το φως των κεριών, αλλά η παραγωγή έδωσε πολλά χρήματα σε κεριά, είπε ο Freeman. Μετά από οδηγίες από τους παραγωγούς να περιορίσουν τον προϋπολογισμό στα κεριά, οι σκηνές άρχισαν να στηρίζονται κυρίως σε φυσικό φως από τα παράθυρα κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Αίθουσα Θρόνου

Η διάσημη Αίθουσα του Θρόνου, όπου έχει πολλά σκιερά σημεία, έχει επαναχρησιμοποιηθεί για πολλές διαφορετικές εσωτερικές θέσεις. Ανάλογα με το πώς οι τεχνικοί ήθελαν να αποδώσουν το φως σε μια σκηνή, χρησιμοποιούσαν για τις έντονες καταστάσεις πιο μαλακό φωτισμό στον τοίχο, και για τις ψυχρές πιο σκληρό φωτισμό. Έτσι η ομάδα χρησιμοποιούσε διαφορετικούς φακούς, όπως απαιτείται για να δημιουργήσει μεγαλύτερες αυταπάτες βάθους.

Ιδιαίτερο στυλ στα γυρίσματα

Οι κινηματογραφιστές των τηλεοπτικών εκπομπών δίνουν μεγάλη σημασία στο δικό τους οπτικό σήμα. Αυτό είναι διπλά σημαντικό για το Game of Thrones, λόγω ότι γίνονται συνεχώς διακοπές στις σκηνές και αλλάζουν θέσεις με βάση την τοποθεσία ανά επεισόδιο.

"Αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πως θα φανεί στην τηλεόραση", δήλωσε ο Βάγκνερ.

 Αν και οι τεχνικοί έχουν την ελευθερία να δοκιμάσουν διαφορετικές εκδοχές σε κάθε σκηνή, "υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που μπορεί να απορριφθούν", δήλωσε ο Freeman. Ο Wagner υπενθύμισε ότι μπορεί να εργάζονται μια ολόκληρη μέρα σε ένα σκηνικό το οποίο στη συνέχεια μπορεί να κοπεί εντελώς αν διαφοροποιείται πολύ από το πρότυπο.

Έτσι είναι απαραίτητο, να υπάρχει πολύ καλή συνεργασία ανάμεσα σε όλους. "Προσωπικά, ποτέ δεν θα ήθελα να το κάνω για 10 επεισόδια σε μία σεζόν", είπε ο Βάγκνερ.


Ένας πραγματικός γίγαντας

Αν και υπάρχουν αρκετά CGI εφέ για την σειρά οι τεχνικοί προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν πρακτικά αποτελέσματα όποτε μπορούν.

Ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι η κλιμακούμενη μάχη της τελευταίας σεζόν στο επεισόδιο Hardhome. Ο "γίγαντας" που είδαμε είναι πραγματικός και οι σκηνές του γυρίστηκαν σε ένα μικροσκοπικό στάδιο και όλα τα πράγματα γύρω του ήταν μικρά. Αυτό επέτρεψε μαζί με τα άλλα πλάνα που είδαμε στη μάχη να τον κάνει να φαίνεται πολύ μεγαλύτερος από την πραγματικότητα.

Τηλεόραση vs Ταινίες

Τόσο ο Wagner όσο και ο Freeman έχουν εργαστεί εκτενώς και σε άλλες σειρές του HBO στο παρελθόν, όπως το Rome και Boardwalk Empire. Πριν την ένταξή τους στο Game of Thrones o Wagner μίλησε με τον David Benioff και τον D.B. Weiss για την ποιότητα που θέλανε. Ο ίδιος περιγράφει τη σειρά ως παρόμοια με μια σειρά ταινιών.

Η αύξηση της ποιότητας στις τηλεοπτικές εκπομπές "έχει ανοίξει τον κόσμο μεταξύ της τηλεόρασης και των ταινιών", είπε ο Βάγκνερ.

Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.