House Stark House Lannister House Targaryen House Baratheon House Greyjoy House Arryn House Tully House Tyrell House Martell House Bolton

Περίληψη 6ου επεισοδίου - 6η σεζόν

Γειά σας Αρχοντόπουλα!

Η σεζον συνεχίζει να μας ενθουσιάζει και τα πιόνια κινούνται. Κανένα επεισόδιο όπου η Άρυα τα βροντάει και φεύγει δεν είναι βαρετό. Κανένα επεισόδιο επίσης όπου η Λιλίκα κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση δεν είναι βαρετό και ξέρετε ότι γενικά την βαριέμαι. (Και μιας με ρωτήσατε πολλοί να απαντήσω πως ξεκοκαλίζοντας την ιστορία των Ταργκάρυεν, από τον Αίγκον μέχρι την Ντάνυ, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Μάρτιν διάλεξε ΑΥΤΗ για να δώσει τρείς δράκους. Με τόσους γαμάτους προγόνους από στρατηγικά μυαλά μέχρι σκληρούς βασιλείς - έστω και τρελούς απλά δεν το χωνεύω. Κατά τα άλλα δικαιολογίες πως είναι μικρή ηλικιακά και μαθαίνει δεν μου αρκεί. Κι η Άρυα μικρή είναι). Επίδειξη Ντρόγκον και δύναμης λοιπόν απο τη Ντάνυ. Οι Φρέυ παίζουν το κρυφό χαρτί τους και οδηγούμαστε στα Ρίβερλαντς. Ο χαμός στο Κίνγκς Λάντινγκ. Ο Τόμμεν ουσιαστικά έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου, η Μάρτζ παίζει το ρόλο της, ο Σπουργίτης κερδίζει και ο Τζέιμι ξηλώνεται. Ας δούμε αναλυτικά τι έγινε στο επεισόδιο και κλασσικά αναλύουμε στο τέλος.

Λίγο μετά το μακελειό στην σπηλιά του Κορακιού οι Μήρα και Μπραν περπατούν εις το δάσος. Ο Μπραν κατεβάζει ακόμη δεδομένα μαθαίνοντας ολόκληρη την ιστορία του κόσμου. Βλέπει πως έπεσε από τον πύργο, τους γουόκερς, το θάνατο της οικογενείας του, το Hardhome, τον Τρελό Βασιλιά και το wildfire. Η Μήρα εξουθενωμένη σωματικά και ψυχολογικά από την περιπέτεια του κρατά το κεφάλι και ο Μπραν ξυπνάει λέγοντας πως οι νεκροί τους βρήκαν. Σαν από μηχανής θεός ένας καβαλάρης βρίσκεται εκεί για να τους σώσει. Κρατά πύρινη σφαίρα και αποτελειώνει τα ζόμπι. Έρχονται όμως κι άλλοι και πρέπει να φύγουν. Τους παίρνει στο άλογό του και τρέχουν μακριά.

Ο Σαμ με Γκίλη και Σαμ Τζούνιορ ταξιδεύουν προς το Χόρν Χιλλ. Ο Σαμ είναι νευρικός που ξαναγυρίζει σπίτι μετά την αναγκαστική αποκήρυξη τίτλου και κληρονομιάς. Τους υποδέχονται θερμά η μητέρα του και αδερφή Τάλα.

Στο Σεπτ ο Τόμμεν συζητά με τον μεσιέ Σπουργίτη τα της εξιλέωσης της Μαριωρής / πλέον αφοσιωμένη στους θεούς. Τον αφήνει να την δει. Μετά τον σφιχτό εναγκαλισμό συζητούν για τις αρετές του Υψίστου Σπουργίτη και την εξιλέωση που πρέπει να περάσουν όλοι μπροστά στους θεούς. Η Μαριωρή μοιάζει αλλαγμένη πράγμα πολύ περίεργο και αναρωτιέμαι τι παιχνίδι παίζει ή αν απλά ακολουθεί ένα ρόλο. Έχει συνεργαστεί με τον Σπουργίτη; Έχει αλλάξει όντως; Είναι κόλπο για να σώσει τον Λόρας;

Πίσω στο Χορν Χιλλ βρισκόμαστε σε ένα αμήχανο δείπνο της οικογένειας Τάρλυ. Δεν αργεί να φτάσει η κουβέντα στον μαλθακό και άχρηστο Σαμ. Η Γκίλη προσπαθεί να τον υπερασπιστεί λέγοντας για τον Θεν και Λευκό Οδοιπόρο που σκότωσε αλλά ο πατέρας του ενδιαφέρεται μόνο για το κομμάτι «πέρα από το Τείχος». Η καταγωγή της Γκίλη αποτελεί προσβολή δείχνοντας το Βαλυριανό σπαθί της οικογενείας - που ποτέ δεν θα περάσει στον Σαμ – τον θεωρεί ντροπή του οίκου. Θεωρεί την Γκίλη πόρνη και την παρουσία τους ως ατιμασμό. Η μαντάμ Τάρλυ σηκώνεται από το τραπέζι παίρνοντας τα κορίτσια μαζί της. Χάρη στη γυναίκα του ο Άρχοντας λέει πως θα δεχτεί την Γκίλη και το μπάσταρδο αλλά ο Σαμ πρέπει να φύγει με το πρώτο φως της ημέρας.
 

Στο δωμάτιο ο Σαμ ζητά συγνώμη από την Γκίλη και την αποχαιρετά. Δευτερόλεπτα μετά ξαναμπαίνει στο δωμάτιο αλλάζοντας γνώμη. Ανήκουν μαζί και μαζί θα φύγουν αμέσως παίρνοντας όμως πρώτα το Βαλυριανό ξίφος που του ανήκει ως πρωτότοκος, αν και δεν μπορεί καλά - καλά να το σηκώσει.

Στο Μπράαβος η Αρυα παρακολουθεί το θεατρικό και τον θάνατο του βασιλιά Τζόφρυ. Γελώντας φυσικά σε αντίθεση με το κοινό. Είναι η ερμηνεία που συγκινεί το πλήθος καθώς η Αρυα κοιτά τη «Σάνσα» που λέει τα λόγια της σκηνής. Πριν την τελευταία πράξη η Αρυα βρίσκεται στα παρασκήνια ρίχνοντας δηλητήριο στο ποτό της Κρέιν. Όταν βγαίνει η Κρέιν την εντοπίζει. Την έχει ξαναδεί μέσα στο κοινό και πιάνουν κουβέντα. Της προτείνει να αλλάξει το σενάριο μιας και είναι η καλύτερη ηθοποιός του θιάσου βάζοντας οργή στην ερμηνεία της ως Σέρσεϊ. Συστήνεται ως Μέρσι και φεύγει. Η Κρέιν πάει να πιει από το ποτήρι και η Αρυα γυρίζει πίσω ρίχνοντας το κάτω. Της λέει να προσέχει την ηθοποιό που θέλει το θάνατο της. Η Waif που παραμονεύει στα παρασκήνια βλέπει τη σκηνή. Η Αρυα ξέρει ότι παράκουσε τους Απρόσωπους, ξετρυπώνει την Βελόνα της και ετοιμάζεται για τις επιπτώσεις. Στο ναό καθώς ο Τζάκεν ετοιμάζει ακόμη ένα πρόσωπο η Waif μεταφέρει τα νέα και ζητά το κεφάλι της Αρυα όπως άλλωστε της είχε υποσχεθεί. Η Άρυα σβήνει το κερί και περιμένει την επίθεση με την Βελόνα στο χέρι.
 

Πίσω στην πρωτεύουσα εμφανίζεται ο στρατός Ταϊρέλ με τον Μέις και Τζέιμι μπροστάρηδες. Εμφάνιση κάνει κι η σούπερ γιαγιά Ολέννα. Η Μαριωρή βρίσκεται έτοιμη για την εξιλέωση αλλά τίποτα δεν πάει όπως αναμενόταν. Ο Τζείμι που ανεβαίνει τα σκαλοπάτια με το άλογο μαθαίνει μαζί με όλους τους υπόλοιπους πως η εξιλέωση της Μαριωρής ήταν να φέρει τον Τόμμεν στον «ίσιο δρόμο». Κάτι που τονίζει και ο ίδιος δίνοντας το παρόν με την βασιλική φρουρά. Με λίγα λόγια ο Σπουργίτης τους την έφερε. Στην αίθουσα του θρόνου ξηλώνουν τον Τζέιμι από Διοικητή της Βασιλικής Φρουράς και τον πετάνε από την πρωτεύουσα στέλνοντας τον στα Ρίβερλαντς.
 

Καλώς τους Φρέυ. Χρόνια και ζαμάνια. Ο Γουόλτερ Φρέυ κατσαδιάζει τους γιους του για την αποτυχία στο να κρατήσουν το Ρίβερραν. Ο Μελανιχθύς το έσκασε από τον Κόκκινο Γάμο και πήρε πίσω το κάστρο. Ο Φρέυ θέλει το Ρίβερραν και παίζει το χαρτί του Έντμιουρ που εμφανίζεται δεμένος με αλυσίδες, ξυπόλητος και βρώμικος.

Πίσω στην πρωτεύουσα ο Τζείμι ενημερώνει την Σέρσεϊ για την αποστολή του ως βοήθεια στους Φρέυ. Λέει πως τους έκλεψαν το γιο και θέλει να στείλει τον Μπρον και δολοφόνους για να σκοτώσει τον Σπουργίτη. Η Σέρσεϊ τον συμβουλεύει να γίνει η κεφαλή του στρατού τους και να πάρει πίσω το χαζοκάστρο. Γιατί μπορεί. Σύντομα όμως πλησιάζει η δίκη και η Σέρσεϊ έχει το Βουνό. Και παθιάρικα φιλιά μεταξύ τους…

Στον παγωμένο και χιονισμένο βορρά ο καβαλάρης κάνει αφαίμαξη σε ένα λαγουδάκι. Τον έστειλε το Κοράκι για να τους βοηθήσει. Αλλά το Κοράκι είναι πλέον ο Μπραν. Βγάζοντας την κουκούλα βλέπουμε τον θείο Μπέντζεν / Coldhands, σωμένο από τα Παιδιά του Δάσους και αλλαγμένο μαγικά με τον ίδιο τρόπο που δημιούργησαν τους Οδοιπόρους. Δίνοντας του να πιει ο Μπραν δεν είναι έτοιμος γα το μέλλον. Ο Βασιλιάς θα βρει το δρόμο του και θα φτάσει στους ανθρώπους και ο Μπραν πρέπει να είναι εκεί και έτοιμος να τον αντιμετωπίσει.

Στις ερήμους της ανατολής η Ντάνυ και το Καλασάρ θέλουν μια εβδομάδα για το Μιρίν. Αισθάνεται κάτι μέσα στην σκόνη της ερημιάς. Θέλει πλοία για να περάσει στο Γουέστερος και να πάρει ότι της ανήκει. Ζητά από το καλασάρ και τον Ντάριο να περιμένουν και μετά από ώρα εμφανίζεται πάνω από τα κεφάλια όλων με τον Ντρόγκον! Όλοι κοιτούν το μαύρο ουράνιο θηρίο που προσγειώνεται μπροστά τους. Η Ντάνυ απευθύνεται στους Καλ και τους θυμίζει τον όρκο του Καλ Ντρόγκο. Τους ζητά να την ακολουθήσουν πέρα από τη θάλασσα, να σκοτώσουν τους εχθρούς και να πάρουν τα κάστρα τους.
 

Στο Βορρά ο Μπραν χρειαζόταν βοήθεια και ήρθε στο πρόσωπο του Μπέντζεν μίξη με Coldhands. Ένας πολύ-αναμενόμενος χαρακτήρας που αν και ο Μάρτιν έχει ξεκαθαρίσει πως οι δύο τους δεν έχουν σχέση η θεωρία των φαν φαίνεται να ακούμπησε την παραγωγή φέρνοντας πίσω ακόμη έναν "Σταρκ" χαρακτήρα. Εκτός από τον Μπέντζεν που μάθαμε πως μεταμορφώθηκε από τα παιδιά ώστε να τον σώσουν από την επίθεση των γουόκερς, τώρα και ο Μπραν δεν είναι μόνο άνθρωπος αλλά και κάτι μαγικό που μαθαίνει την ιστορία ολόκληρου του κόσμου και πρέπει να ετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει τον Βασιλιά της Νύχτας. Είναι άραγε ο μόνος ικανός να τον νικήσει;

Η Ντάνυ καβάλα στο αγαπημένο παιδί της κουοτάρει τον λόγο που έβγαλε ο Καλ Ντρόγκο πίσω στην πρώτη σεζόν. Τους ζητά να κρατήσουν την υπόσχεση που δόθηκε πριν μερικά χρόνια και να περάσουν τη θάλασσα μαζί της. Επιτέλους η Ντανυ είναι έτοιμη να περάσει στο Γουέστερος και της λείπουν μόνο τα χίλια πλοία …. Που φτιάχνουν όπως ξέρουμε οι Γκρέυτζοϋ.

Η Άρυα βρίσκει διασκεδαστικό τν θάνατο του Τζόφρυ. Μαγεύεται από την ερμηνεία και δεν θέλει να σκοτώσει την Κρειν. Στον καθρέφτη κοιτά ποια θέλει να γίνει και ξέρει πως αν δεν ολοκληρώσει την αποστολή θα είναι το δικό της πρόσωπο που θα κοσμήσει τον τοίχο. Αρνείται να σκοτώσει κάποια που συμπαθεί και αποφασίζει να πετάξει το ποτήρι αλλά και να τα βάλει με τους Απρόσωπους. Βρίσκει την βελόνα, σβήνει το κερί μιας και μπορεί να λειτουργεί στο σκοτάδι και ετοιμάζεται για τις επιπτώσεις της απόφασης της. Για μένα ήταν καιρός να θυμηθεί ποια είναι και ίσως να γυρίσει σύντομα πίσω, αντί να σκοτώνει σαν ρομποτάκι ικανοποιώντας έναν θεό.

Στην πρωτεύουσα ο Σπουργίτης παίζει ένα πολύ δυνατό παιχνίδι, κάνει έξω φρενών τον Τζέιμι και παρουσιάζει τον θεοσεβή Τόμμεν. Μεγάλη νίκη του να έχεις τον βασιλιά με το μέρος σου. Χρησιμοποιεί την Μαριωρή και την αγάπη που της έχει ο Τομμεν ώστε να ενώσει την Πίστη με το Στέμμα. Ο Τζέιμι έχει δεμένα χέρια καθώς δεν μπορεί να ρισκάρει την ζωή του Τομμεν αλλά και της Σέρσεϊ. Κοινώς τον ήπιανε. Ξηλώνεται από τον γιο του και στέλνεται στο Ριβερραν σε μια μάλλον μακρόχρονη πολιορκία.

Η επιστροφή του Σαμ στο σπίτι είναι μια δύσκολη απόφαση που έχει σκοπό την προστασία της Γκίλη και τέκνου. Ο Τάρλυ είναι σκληρός άνθρωπος που ανάγκασε τον Σαμ απειλώντας τη ζωή του ώστε να αφήσει τη θέση στον νεότερο αδερφό, θεωρώντας τον μαλθακό και άχρηστό. Η επιστροφή λοιπόν στο σπίτι δεν είναι καθόλου εύκολη και σύντομα φαίνεται το προβληματικό παρελθόν και ο χαρακτήρας του πατέρα του. Απέναντι σε αυτή την κατάσταση αλλάζει μυαλά και φεύγει μαζί με την Γκίλη παίρνοντας μαζί το Βαλυριανό σπαθί του οίκου του που με χαριτωμένη δυσκολία προσπαθεί να κρατήσει. Η αποφασή του αυτή σίγουρα θα έχει σχέση με το μέλλον.
Κατηγορίες
[disqus]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.