Ο κινηματογραφιστής Robert McLachlan μιλά για τις προκλήσεις και τις διαδικασίες πίσω από το ‘The Spoils of War’


Ένας κινηματογραφιστής έχει μεγάλη ευθύνη.

Χωρίς σταθερή φωτογραφική λήψη μια ταινία ή ένα επεισόδιο τηλεόρασης μπορεί να αποτύχει. Οι απαιτήσεις ήταν ιδιαίτερα υψηλές για το κινηματογραφικό "The Spoils of War", ένα από τα πιο έντονα, μεγάλης κλίμακας επεισόδια του Game Of Thrones στην επταετή ιστορία της σειράς. Ευτυχώς, το HBO είχε έναν βετεράνο του κινηματογράφου, τον Robert McLachlan.

"Κάθε σειρά με πολλά οπτικά εφέ πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά", δήλωσε ο McLachlan, ο οποίος εργάστηκε για το κόκκινο γάμο στην 3η σεζόν και το "The Dance of Dragons" στην 5η σεζόν. "Καταλήγουμε στον προγραμματισμό αφού αποφασίσουμε πόσο καιρό θα χρειαστεί να γυριστεί μια σκηνή, επειδή αυτά τα πλάνα είναι παράλογα ακριβά, ειδικά αν υπάρχει και ένας δράκος πρωταγωνιστής".

Σε μια σειρά από συνεντεύξεις, ο McLachlan μίλησε για τον προγραμματισμό μεγάλης εμβέλειας που σχετίζεται με τα περισσότερα επεισόδια του Game of Thrones, και ειδικά για ένα όπως το "The Spoils of War". Η παραγωγή σε αντίθεση με το cast, που συνήθως κρατιέται στο σκοτάδι για το τι θα συμβεί έως ότου η παραγωγή είναι σε εξέλιξη - παίρνει τα σενάρια τουλάχιστον ένα χρόνο πριν, οπότε ο προγραμματισμός για το επεισόδιο ξεκίνησε ένα χρόνο πριν για τον McLachlan.


Παρά το γεγονός αυτό και τις περιπλοκές του επεισοδίου, ο McLachlan δήλωσε ότι προσπάθησαν να κινηματογραφήσουν το "The Spoils of War" ως "απλά και κομψά όσο μπορούσαμε", χρησιμοποιώντας μια μικρή, χειροκίνητη ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που ονομάζεται Osmo και επέτρεπε σε κάποιον να τραβήξει φωτογραφίες ενώ βρισκόταν ανάμεσα στα πλήθη.

Ο McLachlan μίλησε επίσης για τα εφέ CGI και πώς έκανε λιγότερο από εκατό Dothraki, να μοιάζουν με χιλιάδες.

"Λοιπόν, προφανώς δεν είχαμε 5.000 Dothraki. Αλλά σε 3-D animate αυτά θα ήταν πολύ ακριβά ", είπε. "Είχαμε 50 ή 60. Και μέρος της δύσκολης διαδικασίας να κάνουμε μια τέτοια σκηνή είναι, ότι πρέπει να κάνεις αναπαραγωγή πλήθους. Έχουμε κάμερες που μπορούν να επαναλάβουν τις κινήσεις τους ξανά και ξανά, με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά, ώστε να μπορούν να συνδυαστούν τόσο διαφορετικά τμήματα ".

Όσο για τις άφθονες ποσότητες πυκνού μαύρου καπνού που κάλυψαν τον ουρανό πάνω από το πεδίο της μάχης, όταν η Dany και ο Drogon άρχισαν να καίνε τα πάντα, ο McLachlan είπε ότι δεν ήταν τόσο απλό όσο τοποθετούσαν ξύλινα στηρίγματα στη φωτιά. "Για να αποκλείσουμε τον ήλιο, ώστε οι λήψεις να φαίνονται πιο συνεπείς και γνωρίζοντας ότι ο καπνός της φωτιάς θα φαινόταν "απίστευτα όμορφος."



Ο McLachlan μίλησε επίσης για τη σημασία όχι μόνο να πλαισιώνει τους χαρακτήρες στην οθόνη με τον σωστό τρόπο, αλλά και να ενισχύσει την ιστορία σε αυτό το επεισόδιο μέσω του κινηματογράφου στο σύνολό του. Είπε ότι τα συναισθηματικά μερίδια στο "The Spoils of War" ήταν διαφορετικά από τη μάχη των μπάσταρδων, όπου υπήρχαν σαφώς καθορισμένες πλευρές.

"Όταν διάβασα για πρώτη φορά το σενάριο του επεισοδίου, σκέφτηκα λοιπόν, εδώ είναι η Dany που πετάει γύρω από έναν δράκο που καίει τα πάντα και ο Jaime κάτω στο έδαφος, που σκέφτεται τι καλύτερο μπορεί να κάνει. Συνειδητοποίησα ότι οι χαρακτήρες που πραγματικά παρακολουθούσαν αυτήν την πυρκαγιά, που προκάλεσε ο δράκος, επρόκειτο να είναι μια στιγμή που αλλάζει το παιχνίδι ", δήλωσε ο McLachlan. "Έτσι έπρεπε να επικεντρωθούμε στον Jaime και, σε μικρότερο βαθμό, στο Bronn.

"Ο Νικολάι Coster-Waldau, ο οποίος παίζει τον Jaime Lannister έδωσε μία από τις καλύτερες στιγμές του στην σειρά μέχρι στιγμής", πρόσθεσε. "Νομίζω ότι αυτό συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στο πως αντέδρασε. Βλέποντας μια τέτοια μάχη δεν θέλεις να δεις το δράκο να σκοτώνεται, αλλά δεν θέλεις να δεις και τον Bronn να πεθαίνει."

Κατηγορίες ,
[disqus]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.